2010. augusztus 7., szombat

Lippai: 4 hónapja nem kaptam fizetést...


Nyolc nap múlva bajnoki meccse lesz a Diósgyőri VTK NB II-es focicsapatának.
Két edzőmeccset játszott eddig a DVTK NB II-es labdarúgócsapata. Mindkettőn szóhoz jutott Lippai Ákos, aki egy évvel ezelőtt még az NB I-ben szereplő diósgyőri együttescsapatkapitánya volt. A középpályásnak ez év június 30-ig volt szerződése a klubbal. Jelenlegi jogállása szerint szabadon igazolható játékos.

– Senkivel nem egyeztem meg a hogyan továbbról, de nincs is olyam ember jelenleg Diósgyőrben, akivel le lehetne ülni tárgyalni, aki a jövőre vontakozóan tudna bármit is mondani – mondta Lippai Ákos. – Elviekben az ügyvezető tudna szerződéseket kötni, aki jelen esetben Nagy Béla. Próbáltam őt hívni tegnap is, de nem jártam szerencsével, így mindössze annyit tudok vele kapcsoltaban mondani, hogy két-három hete volt egy beszélgetésünk, egyeztetésünk, amelyen többek között konstatáltuk azt is, hogy legutóbb a februári fizetésemet kaptam meg, vagyis 4 havi járandóságommal tartozik a klub, de azóta szerződéstervezetet nem kaptam. Megértem azt, hogy ő nem akar olyan kötelezettségvállalásokat tenni, ami esetleg az utána következő ügyvezető elképzeléseivel nincs összhangban, de előbb uttóbb, pontosabban egy héten belül ki kellene alakítania valakinek egy keretet Diósgyőrben, amelyet szerződéses labdarúgók alkotnak, mert a jövő héten vasárnap bajnoki lesz a REAC ellen. Játszottunk eddig két edzőmeccset és ezeken többségében olyan játékosok léptek pályára, akiknek vagy már lejárt a szerződésük, vagy újak, vagy a velük korábban kötött hosszútávú szerződdésük gyakorlatilag megszűnt, hiszen az csak az NB I-re volt érvényes. Hogy pontosan hány olyan labdarúgója van jelenleg a DVTK-nak, akiket be lehetne vetni a mai napon, ha most kezdődne az idény, azt nem tudom, de szerintem egy kezünkön meg tudnánk számolni. Szóval valaminek nagyon rövid időn belül történnie kellene, mert szerződés nélküli labdarúgókkal nem fog tudni kiállni a csapat.

ÉM - BCS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hétvégén megkezdődik a tavaszi szezon.A szombati meccsig lehet jelentkezni a kaposvári szurkolóbuszra!