2010. augusztus 3., kedd

"Itt vagyok és várom, hogy játsszunk!"


Horváth Gábort a hét első edzésére kilátogató érdeklődők örömmel fedezhették fel a "kisfüves" pályán gyakorló labdarúgók között. Ebben az esztendőben, azaz tavasszal nem láthattuk őt a DVTK-ban futballozni, sérülés miatt, majd arról keltek szárnyra pletykák, hogy ő is a végleg távozottak sorát gyarapítja. Szerencsére nem így van. Hétfőn beszélgettünk vele erről.

Horváth Gábor
- Fél éve nem hallottunk rólad, mi, szurkolók. Az év elején a legrosszabbkor estél ki a tavaszi felkészülési folyamatból.
Horváth Gábor: - A centenáriumi teremtornán megsérültem, elszakadt a belső- és keresztszalagom. Február 10-én megműtöttek, az orvos utána azt mondta, hogy hat hónap múltán lesz százszázalékos a lábam. Ez éppen most telik le. Így végre a csapat rendelkezésére tudok állni. Tudok normálisan edzeni, a hétfői tréningen, mint látható volt, gond nélkül lőttem, íveltem, nem érzek fájdalmat; picit még féltem ugyan, de ez már nem okoz komoly gondot.

- Épp egy esztendeje érkeztél Miskolcra, még Aczél Zoltán szorgalmazta edzőként a meghívásodat. A megnyilatkozásaiddal, majd a csupszív és megbízható játékoddal ősszel hamar kivívtad a drukkerek szimpátiáját. Sokan sajnálkoztak, azaz sajnálkoztak volna, ha többé nem látnak piros-fehér mezben.

HG: - Volt arról szó, hogy Siófokra visszamegyek, bár még élő szerződésem van Diósgyőrben, ezért nehéz lett volna eligazolni. Ráadásul amikor ott edzettem, még nem volt olyan állapotban a lábam, hogy akár edzőmérkőzéseken tudtam volna részt venni. Én pedig úgy voltam vele, hogy addig nem akarok ide visszajönni, amíg nem látom azt, hogy rendeződhetnek a dolgok - fél éve nem kaptam innen fizetést. Nagyon szeretném, ha rendbe jönne minden, és NB II-es csapatunk visszajutást érően szerepelne a következő bajnokságban. Ha meglesz az anyagi háttér, meglesznek a fizetések, akkor szerintem ezzel nem lesz gond. Nagyon-nagy sanszunk van, hogy visszakerüljünk, egyből.

- Tehát úgy készülsz, hogy sikeres szezonnak vágunk neki hamarosan, méghozzá veled együtt?
HG: - Szívesen játszom a DVTK-ban, itt vagyok, száz százalékosan. Azt még nem tudom, miként sikerül megállapodni a továbbiakról, például hogy a korábbi tartozásokat kiegyenlítik-e vagy sem... Ezt senki sem tudja. A lényeg, hogy kerüljön pont ennek a zavaros időszaknak a végére, legyen stabil tulajdonosa a klubnak... és játsszunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hétvégén megkezdődik a tavaszi szezon.A szombati meccsig lehet jelentkezni a kaposvári szurkolóbuszra!